Visokoosjetljivi C-reaktivni protein – HS-CRP

Poliklinika Salzer nudi uslugu testiranja visokoosjetljivog C-reaktivnog proteina (hs-CRP) u svom medicinsko-biokemijskom laboratoriju. Hs-CRP test mjeri niske razine C-reaktivnog proteina, što omogućuje preciznije procjene upale ili infekcije u tijelu. Test se često koristi za procjenu rizika od kardiovaskularnih bolesti, kao što su srčani udar ili moždani udar, te za praćenje upalnih stanja.

Referentne vrijednosti: Referentne vrijednosti za hs-CRP mogu varirati ovisno o laboratorijskim standardima i metodama testiranja. Uobičajeno, hs-CRP manji od 1 mg/L smatra se niskim rizikom za kardiovaskularne bolesti, 1-3 mg/L srednjim rizikom, a veći od 3 mg/L visokim rizikom. Stručnjaci u Poliklinici Salzer pružit će vam informacije o referentnim vrijednostima koje se primjenjuju na vašu situaciju.

Povišeni nalaz: Povišene razine hs-CRP mogu ukazivati na različita stanja, kao što su:

• Kardiovaskularne bolesti, kao što su srčani udar ili moždani udar
  • Upalne bolesti, kao što su reumatoidni artritis ili lupus
  • Infekcije, poput bakterijskih ili virusnih infekcija
  • Određeni maligni tumori

Sniženi nalaz: Snižene razine hs-CRP obično ukazuju na niski rizik od kardiovaskularnih bolesti i nisku razinu upale u tijelu.

Čekanje nalaza: Nalaz testiranja razine hs-CRP u Poliklinici Salzer gotov je u kratkom roku, što znači da ćete brzo dobiti informacije o svom zdravstvenom stanju.

Za zakazivanje testiranja hs-CRP u Poliklinici Salzer, molimo vas da nas kontaktirate telefonom ili putem naše web stranice. Naš stručni tim pružit će vam podršku tijekom cijelog procesa, uključujući pripremu za testiranje, tumačenje rezultata i preporuke za daljnje korake u liječenju ili praćenju vašeg stanja.