C-reaktivni protein – CRP

Poliklinika Salzer nudi uslugu testiranja C-reaktivnog proteina (CRP) u svom medicinsko-biokemijskom laboratoriju. CRP je protein koji proizvodi jetra kao odgovor na upalu ili infekciju u tijelu. Testiranje razine CRP može pomoći u dijagnosticiranju i praćenju infekcija, upalnih stanja, autoimunih bolesti i drugih medicinskih problema.

Referentne vrijednosti: Referentna vrijednost za CRP obično je manja od 10 mg/L. Važno je napomenuti da referentne vrijednosti mogu varirati ovisno o laboratorijskim standardima i metodama testiranja. Stručnjaci u Poliklinici Salzer pružit će vam informacije o referentnim vrijednostima koje se primjenjuju na vašu situaciju.

Povišeni nalaz: Povišene razine CRP mogu ukazivati na različita stanja, kao što su:

• Bakterijske infekcije
  • Virusne infekcije
  • Upalne bolesti, kao što su reumatoidni artritis ili lupus
  • Autoimune bolesti
  • Ozljede ili traume
  • Određeni maligni tumori

Sniženi nalaz: Snižene razine CRP obično ukazuju na odsutnost upale ili infekcije. Međutim, niske razine CRP ne isključuju uvijek mogućnost bolesti, pa bi liječnici mogli preporučiti dodatne testove za potpunu procjenu vašeg zdravstvenog stanja.

Čekanje nalaza: Nalaz testiranja razine CRP u Poliklinici Salzer gotov je u kratkom roku, što znači da ćete brzo dobiti informacije o svom zdravstvenom stanju.

Za zakazivanje testiranja CRP u Poliklinici Salzer, molimo vas da nas kontaktirate telefonom ili putem naše web stranice. Naš stručni tim pružit će vam podršku tijekom cijelog procesa, uključujući pripremu za testiranje, tumačenje rezultata i preporuke za daljnje korake u liječenju ili praćenju vašeg stanja.