Ukupni proteini

Poliklinika Salzer nudi uslugu testiranja ukupnih proteina u krvi u svom medicinsko-biokemijskom laboratoriju. Ukupni proteini uključuju dva glavna proteina u krvi, albumin i globulin. Ovaj test se koristi za procjenu općeg zdravlja, funkcije jetre, bubrega, prehrambenog statusa, te za dijagnosticiranje i praćenje određenih medicinskih stanja.

Referentne vrijednosti: Referentni interval za ukupne proteine ovisi o dobi i spolu pacijenta. Stručnjaci u Poliklinici Salzer pružit će vam informacije o referentnim vrijednostima koje se primjenjuju na vašu situaciju.

Povišeni nalaz: Povišene razine ukupnih proteina mogu ukazivati na različita stanja, kao što su:

• Kronične infekcije ili upalne bolesti
  • Dehidracija
  • Multipli mijelom
  • Autoimune bolesti
  • Hepatitis ili ciroza jetre

Sniženi nalaz: Snižene razine ukupnih proteina mogu biti povezane s određenim stanjima, kao što su:

• Bolesti jetre (ciroza, hepatitis)
  • Bubrežni poremećaji (nefrotski sindrom, glomerulonefritis)
  • Malapsorpcija i poremećaji probavnog sustava
  • Pothranjenost
  • Akutne i kronične infekcije

Čekanje nalaza: Nalaz testiranja ukupnih proteina u Poliklinici Salzer gotov je isti dan, što znači da ćete brzo dobiti informacije o svom zdravstvenom stanju.

Za zakazivanje testiranja ukupnih proteina u Poliklinici Salzer, molimo vas da nas kontaktirate telefonom ili putem naše web stranice. Naš stručni tim pružit će vam podršku tijekom cijelog procesa, uključujući pripremu za testiranje, tumačenje rezultata i preporuke za daljnje korake u liječenju ili praćenju vašeg stanja.